2D_WEEK 15

2D_WEEK 15

Aim week 15: I can ask questions with "WHAT IS IT?" and "WHAT ARE THEY?"
Cíl týden 15: Ptám se a odpovídám na otázky WHAT IS IT? a WHAT ARE THEY?

Hello Inchworms,

 

Stále se věnujeme oblasti MY NATURE. Tento týden pojmenováváme věci na obrázcích a v reálném životě a poznáváme, jestli je jich více nebo jedna. Viděli jsme, kolik se toho ve větě změní, když je věcí více než 1.

 

Co jsme dělaly ve středu?

  • děti si připomněly otázku "What is it?" a odpovědi na ně:
    • It is a flower.
    • It is a tree.
    • ...
  • ověřovali jsme si, že děti správně aplikují pravidlo pro množné číslo
    • 1 flower - 7 flowerS
    • 1 rock - 4 rockS
    • 1 star - 6 starS
  • děti se podle situace učily pokládat otázku "What are they?" nebo "What is it?"
  • Udělali jsme cvičení 1 v učebnici na straně 32-33
    • audio najdete v příloze
    • Kdo bude doma procvičovat, děti se na základě obrázku ptají "What is it?" vs "What are they?"

 

What did we do on Friday?

(co jsme dělali v pátek?)

  • dále jsme procvičovali otázky a odpovědi - "What are they?" nebo "What is it?" - děti by měly minimálně zvládnout na otázky správně odpovědět. Ideálně otázky i správně v kontextu položit. Budeme ještě trénovat, ale je potřeba procvičovat i doma. 
  • Procvičovali jsme i starší slovní zásobu - je třeba dále procvičovat i doma - některé děti mají se slovíčky velké potíže
  • hráli jsme hru - viz příloha - můžete si zahrát doma (děti vědí, jak na to)

 

HOMEWORK (for Wednesday December 15 / na st5edu 15. prosince):

viz pracovní list - HOMEWORK_WEEK 15